STORYPOLIS-ANATOLIA & EUROPE ADLI E-TWINNING PROJEMİZ İLERLEME KAYDEDİYOR

STORYPOLIS-ANATOLIA & EUROPE ADLI E-TWINNING PROJEMİZ İLERLEME KAYDEDİYOR

4. sınıflarımızın Storypolis-Anatolia & Europe adlı e-Twinning projesi harika ilerlemeler kaydediyor. Proje üyeleri ve takım liderleri bu ay çok meşguldü. İlk olarak öğrenciler ikinci hikayeyi tamamlamak için çeşitli web 2.0 araçlarını kullandılar. Güvenli Internet hakkında posterler yaptılar ve güvenli internetin önemi hakkında tartıştılar. Takım liderleri hikayeyi yazarken öğrencilerin bu fikirlerini kullandılar. Daha sonra projenin bütün üyeleri haftalık online toplantılarında Learningapps’i kullanarak hikayenin ön aktivitelerini tamamladılar. Bu aktiviteler tamamlandıktan sonra ikinci hikaye için olan özel bağlantıyı açtılar. Bütün öğrenciler kendi düşüncelerinin hikayeye dönüştüğü Türk, Arnavutluk ve İspanyol halk karakterlerini izlerken çok keyif aldılar. Hikaye sonrası QUIZZIZ üzerinde aktiviteyi tamamladıktan sonra, hikaye için hatıra kalması amacıyla günlük rutin kartlarından oluşan model TV çalışması yaptılar. Bu ay boyunca ne öğrendiklerinin görülmesi amacıyla öğrenci anketini tamamladılar. Takım liderleri, öğretmenler ve proje üyelerinin aileleri de anketi tamamladılar. Türkiye, Arnavutluk ve İspanya’dan 105 öğrenci ve 13 takım lideri Zoom üzerinden gerçekleştirilen 2. öğrenci çevrim içi çalışmasını gerçekleştirdiler. Çevrim içi provalardan sonra Çanakkale Koleji öğrencileri hikayelerini Arnavut ve İspanyol öğrencilere canlı olarak okudular. Öğrenciler hikayelerinin sosyal medyada yayımlanması için seslerini kaydettiler. Sevgili öğrencilerimizi ve takım lideri İngilizce Öğretmenimiz Helen Özer‘i üstün çabalarından dolayı tebrik ederiz.

Our 4th-grade eTwinning project STORYPOLIS – ANATOLIA & EUROPE has been making great progress! This month, the members of the project and team leaders have been very busy! First of all, students used various web 2.0 tools to complete different activities for the second story. They made posters for esafety and discussed why it is important to be safe online. The team leaders used the student’s ideas while writing the stories. Then all the members of the project completed the pre-story activities on LEARNINGAPPS during their weekly online meeting. After completing these activities they unlocked the special link for the second story. All the students had great fun watching their ideas having been turned into a story with Turkish, Albanian, and Spanish folktale characters. After completing the post-story activity on QUIZZIZ, they made a model TV craft with daily routine cards as the souvenir for the story. Then they completed the student survey to see what they had learned throughout this month. All the teacher team leaders and parents of the project members also completed surveys. At the end of the month, they took part in the second student webinar with all the 105 students and 13 team leaders from Turkey, Spain, and Albania. After online rehearsals, Çanakkale Koleji students read out the story live with students from Albania and Spain during the online student webinar on ZOOM. Students then recorded their voices to be shared on social media with the story. We congratulate their dedication and extended efforts. To watch the original second story, click on this link: https://youtu.be/_9crh2g2WCs To watch the second story recorded by students of Çanakkale Kolejı, click on this link: https://youtu.be/4QJAw3veGjY